Ah Song

星期日, 11月 20, 2005

貓用OSIM 按摩椅!!??


咿! 有個OSIM袋喎! 吾通爽媽咁好死買部按摩椅過我嘆下!!
我睇電視廣告話只要坐一陣,嘜O野疲勞都無晒架喎!







等我坐上去試下睇下係咪真係咁有效先!!













爽媽, 我預備好了, 快D幫我開機oY吾該!








嘩嘩嘩.....
真係好震下喎! 都吾好玩o既!
唉哎!!!轉到我頭都暈lu....
快D停機呀!!!

2 Comments:

  • 網誌管理員已經移除這則留言。

    By Anonymous 匿名, at 2:49 上午  

  • 您好! 爽b好可愛番...見到爽b好開心呀... 請問你係邊間寵物店買她呢, 因為好小見到像她咁得意架, 我好鐘意貓貓, 家裡有3隻貓咪, 日後可以交流養貓心得咯!

    By Anonymous 匿名, at 1:08 下午  

發佈留言

<< Home