Ah Song

星期二, 8月 16, 2005

罪了犯嗎??


我都無犯罪,做咩揾個袋粒住人喎!!我吾制呀....嗚嗚....嗚...

4 Comments:

  • Hi 爽爽,

    你做乜呀? 做鴕鳥? 不過, 我對你d食物有興趣多d,我見你身邊有兩盒乾糧, 上面個盒好似係hills嘅nature's best喎, 係咪呀?

    我好鍾意食呀........ 不過miss four佢唔比我食呀, 因為我上次食完個肚肚就.....哎也.... bu bu bu pu.......

    聽講你都食過好多唔同嘅糧, 仲食兩吓就唔食, 真駕世呀!

    By Blogger Cret Cret & Pa Pa & ToToRo, at 8:36 下午  

  • 阿爽,大少,
    我已經返左屋企,有咩好味既糧幾得話我知,我叫BOMA買比我食,不過等你地試過晒先啦! 越試得多越好....嘻嘻....

    By Blogger Bosco & Ryan, at 9:30 下午  

  • 大少,
    你個肚仔好番d未呀?小心身體呀!

    你講得o岩呀,果盒真係hills的natures's best呀! 呢!上次爽媽參加完個seminar之後好貪小平宜咁取了d sample比我食嘛,我貪新屎坑試下之嘛,佢以為我鍾意食喎,就走去買一大包返黎喎, 真係笨呀....

    By Blogger Ming, at 2:03 下午  

  • 我個mr. four咪又係上次攞咗d free sample番嚟, 見我鍾意食咪狂比我食囉, 點知都冇食足一餐就出事, 使咗佢哋$150肚瀉藥同$450睇醫生, 而家先ok咋!

    不過唔知知係咪肚痾嘅關係, 條懶虫好似痾咗出嚟, 而家比較鍾意走動咁嘅!

    我最近又試緊新糧, 阿爽, 你快d叫爽媽去cat house攞sample啦, 幾好味架!

    波仔, 尋日你boma又冇攞呀? 我ms four都攞咗4包呀!

    By Blogger Cret Cret & Pa Pa & ToToRo, at 3:45 下午  

發佈留言

<< Home